Dupa un 2013 care a adus in gama SEAT modele noi, dar si o cota de piata crescuta, atat in Europa cat si in Romania, urmeaza un 2014 care debuteaza cu noutati mult asteptate de catre public. Anul 2014, pe langa o continuare a cresterii cotei de piata, in special cu ajutorul modelului Leon, va insemna pentru noi aparitia lui Leon ST si a variantei CUPRA.
Leon ST
Prima noutate din 2014 va fi lansarea variantei ST a modelului Leon si pe piata din Romania. Acesta este cu 27 de centimetri mai lung decat varianta hatchback, in timp ce portbagajul este mai mare cu 207 litri, totalizand 587 de litri. Totusi, daca sistemul care acopera portbagajul este inlaturat, volumul se mareste pana la 687 de litri, iar asta nu e tot, pentru ca daca rabatam si bancheta ajungem la valoarea de 1470 de litri. Mai mult decat suficient pentru orice familist zicem noi!
Noul Leon ST va putea fi echipat cu anumite optiuni care pana in prezent nu au fost disponibile, dintre care cea mai importanta este tractiunea integrala, numita 4 Drive. Totusi, aceasta dotare optionala va putea fi achizitionata abia incepand cu luna iunie 2014 si numai impreuna cu motorizarile 1.6 TDI de 105 CP si 2.0 TDI de 150 CP. Alte optiuni interesante care vor veni odata cu acest nou model sunt ACC (Adaptive Cruise Control) – pilot care, cu ajutorul unui radar, adapteaza automat viteza in functie de masina din fata, DCC (Dynamic Chassis Control) – suspensie controlata electronic si Front Assist – sistem care franeaza automat atunci cand intalneste un obstacol.
Pana in luna februarie, cand Leon ST va ajunge in showroom-ul nostru si veti avea ocazia sa il admirati si testati, va recomandam sa ne urmariti pe Facebook, pentru a fi siguri ca nu va scapa nicio informatie noua.
Leon CUPRA
Despre Leon Cupra nu va putem spune foarte multe deocamdata, dar informatiile pe care le avem sunt foarte, foarte interesante. Modelul va fi lansat in primul sfert al anului 2014, dar noutatea absoluta este ca va fi disponibil in doua variante de putere, cu 265, respectiv 280 de cai. Cutia cu ajutorul careia va fi transmisa puterea la roti este in ambele cazuri DSG 6, lucru care pe noi ne incanta peste masura!
Pana vom primi noi informatii oficiale, nu ramane decat sa visam la o tura pe Nurburgring cu noul CUPRA!