In 2016, Programul Rabla va cuprinde doua componente diferite: Rabla Clasic, care va functiona pe acelasi principiu din trecut si Rabla Plus, care este componenta dedicata achizitiei masinilor electrice sau hibride dar care va sustine si dezvoltarea infrastructurii de incarcare.
Bugetul dedicat Rabla Clasic va fi in valoare de 145 de milioane de lei, dar inca nu avem informatii despre valoarea unui tichet sau alte reguli de desfasurare. Anul trecut, un tichet Rabla oferea o reducere de 6500 de lei, la care se adaugau diverse prime pentru masinile cu propulsie clasica si emisii mici, dar si pentru cele cu propulsie hibrida sau electrica.
In ceea ce priveste Rabla Plus, acest program va cuprinde doua directii: una destinata stimularii achizitiei masinilor electrice si hibride si una care are rolul de a sustine investitiile in infrastructura de incarcare. Bugetul total al Rabla Plus va fi in valoare de 75 de milioane de lei.
Programul urmeaza sa ia startul la jumatatea lunii aprilie, imediat dupa ce va aparea ghidul de finantare. Vom reveni cu detalii complete pe masura ce acestea vor fi publicate de catre Ministerul Mediului.
Daca doresti sa fii anuntat despre ultimele noutati chiar in momentul in care apar, te rugam sa ne lasi datele tale in sectiunea de comentarii sau la adresa vanzari@moldotrans.ro.